czwartek, 7 lutego 2013

KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA

Cześć

Dzisiaj taki dzień, że tylko pączki, faworki słodkości. Dla odmiany potrzebuję coś na ostro. Chciałabym się z wami podzielić przepisem na pizzę w wyjątkowym wydaniu. Zainspirowałam się pizzą pokazaną przez 45 stopni i postanowiłam spróbować. Zmodyfikowałam nieco dodatki, ale o szczegółach za chwilkę. Ciasto przygotowałam wg przepisu, który prezentowałam ===> TU (w drodze wyjaśnienia pizzę, o której piszę robiłam kilka dni temu ) Tym razem ciasto podzieliłam na 2 części i zamiast jednej na grubym wyszły dwie na ultracienkim cieście :) Jeśli chodzi o dodatki to ciasto posmarowałam ketchupem, potem poszedł bardzo drobniutko pokrojony czosnek, kukurydza, brokuł, pierś z kurczaka podsmażona wcześniej z przyprawą do kurczaka złocistą, no i pokrojona mozarella. Ostatni składnik był dla mnie mega zaskoczeniem. Nigdy bym nie pomyślała, żeby dać mozarellę na pizzę i że będzie tak pysznie :) Od tamtej pory jeśli chodzi o pizzę w mojej kuchni królowa jest tylko jedna :D

Pozdrawiam objedzona pączkami :)


17 komentarzy:

  1. Taka pizza kusi mnie bardziej od pączków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też robię pizzę w domu sama i odkąd zaczęłam ją robić to już nawet do pizzerni nie chodzimy, bo ta domowa smakuje nam najlepiej :) I dziś chętnie też bym zjadła, bo mi tak słodko, że nie wiem co zrobić z resztą pączków, bo ja na nie już patrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, odkąd brat sprzedał mi przepis na to ciasto do pizzy, które zawsze wychodzi pizzerie nie istnieją dla nas. Przynajmniej wiemy co jemy :)

      Usuń
  3. mnie bardziej pączki, ale pizze też bym wciął;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie kuszą i pączki i pizza i najchętniej zjadałbym je na zmianę :p

    OdpowiedzUsuń
  5. pycha! tylko sobie smaka narobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. i tak smakuje :p sama też nabrałam ochoty :) jutro zrobię na obiad...

      Usuń
  7. MMM...wygląda fantastycznie!!
    Idę do kuchni!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowicie wygląda... ja mam cały czas problemy z ciastem:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm jak ja uwielbiam domową pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu jakie TY pyszności serwujesz :)Jestem pewna że smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo i dzisiaj ide na pizze bo ja len i nie zrobie sama <3 szacun- wyglada o niebo lepiej albo dwa niz w większości pizzerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna! Z brokułami i mozzarellą to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda smakowicie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...