piątek, 19 października 2012

WĘŻOWY MISZMASZ

Cześć!!

W zestawie, który chcę Wam dziś pokazać zrobiłam coś, czego zazwyczaj nie robię. Od jakiegoś czasu korciło mnie żeby zrobić stylizację, która łączy w sobie różne struktury, wzory i kolory. Jako bazę wybrałam granatowe legginsy, do których ubrałam najpierw brązowy ażurowy sweterek ze złotą nitką. Dzień był dosyć ciepły dlatego zamiast kurtki czy płaszcza wybrałam długi ciepły sweter - kardigan,  przez mojego młodszego brata nazwany szlafrokiem :) Do tego wężowy pasek, wężowa kopertówka no i moje ukochane cieliste szpilki, które też mają  w sobie troszkę wężowej skóry. I takim sposobem niezłego pomieszania powstał ten zestaw. Muszę powiedzieć, że o dziwo  czułam się w nim całkiem dobrze. A Wy co sądzicie o takim połączeniu??

pozdrawiam











Sweter/kardigan - H&M - SH
Brązowy sweter - NN Allegro
Legginsy - Reserved
Kopertówka - Bershka
Szpilki -
Pasek - Atmosphere/Primark 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...